Een centraal IT-loket voor afdelingen. Duidelijker kan het niet in je organisatie. Of het nu incidenten, wijzigingen of projecten betreft, een centraal aanspreekpunt is duidelijk.
Nadat de werkwijze is in beeld is gebracht, is geadviseerd om een regievoerende organisatie in te richten. Op zowel procesmatig niveau als inhoudelijk niveau is advies uitgebracht. Werkprocessen, embedden in de organisatie en het gebruik van de enterprise service bus (ESB) zijn na dit advies geïmplementeerd. Dit heeft tot de invoering van een centraal loket geleid, processen zijn beschreven om regievoering in te kunnen voeren. Dit betreft onder andere beheerprocessen en realisatieprocessen. Leveranciers zijn onderdeel gemaakt van deze processen. Raamcontracten, SLA’s tot en met vastgelegde werkafspraken zijn ingevoerd.
Wij adviseren graag ook jouw organisatie.
Een centraal IT-loket voor afdelingen. Duidelijker kan het niet in je organisatie. Of het nu incidenten, wijzigingen of projecten betreft, een centraal aanspreekpunt is duidelijk.
Nadat de werkwijze is in beeld is gebracht, is geadviseerd om een regievoerende organisatie in te richten. Op zowel procesmatig niveau als inhoudelijk niveau is advies uitgebracht. Werkprocessen, embedden in de organisatie en het gebruik van de enterprise service bus (ESB) zijn na dit advies geïmplementeerd. Dit heeft tot de invoering van een centraal loket geleid, processen zijn beschreven om regievoering in te kunnen voeren. Dit betreft onder andere beheerprocessen en realisatieprocessen. Leveranciers zijn onderdeel gemaakt van deze processen. Raamcontracten, SLA’s tot en met vastgelegde werkafspraken zijn ingevoerd.
Wij adviseren graag ook jouw organisatie.
Zoek jij duurzame verbinders op sociaal/maatschappelijk of op het gebied van ICT neem dan contact met ons op.